Algemeen

Komen de kleuren en prints van de producten in de webshop altijd overeen met de geleverde producten?

Ja, de kleuren en prints die je vraagt, worden ook zo geleverd. Het is natuurlijk mogelijk dat een product er iets anders uitziet op een beeldscherm dan in het echt. Dat hangt onder meer af van je schermtype en/of -instellingen. Hou er ook rekening mee dat op de sfeerfoto’s de kleuren wat kunnen afwijken van de realiteit door het bewerken van de foto’s. Daarnaast zijn de prints in verhouding soms groter of kleiner dan het voorbeeld, afhankelijk van de maat van het product.

Hoe vind ik de juiste kledingmaat?

Hoewel elk kind verschillend is, geven we je toch graag enkele aanwijzingen:

62/68 > 6 maanden
74/80 > 12 maanden
86/92 > 2 jaar
98/104 > 4 jaar
110/116 > 6 jaar
122/128 > 8 jaar
134/140 > 10 jaar
146/152 > 12 jaar
158/164 > 14 jaar

Bestellen

Kan ik hulp krijgen bij mijn bestelling?

Natuurlijk, we helpen je met plezier verder. Je kan ons elke werkdag van 10 tot 17 uur bereiken op het nummer +32 (0)473 78 70 40 of per e-mail shop@sixhugsandrocknroll.be.

Kan ik de producten ergens bekijken?

Je vindt alle producten met foto terug op onze website.

Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?

Bij elk product vermelden we de prijs inclusief btw. Je moet hierbij enkel nog de verzendkosten tellen die je zal zien wanneer je de bestelling bevestigt.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waar je bestelling geleverd moet worden en het gewicht van het pakketje.

Wat als een product niet in voorraad is?

Op elke productpagina kan je zien of het product beschikbaar is. Het grootste deel van de producten zijn op voorraad en onmiddellijk leverbaar. Wanneer een product niet in voorraad is, kunnen we je per e-mail laten weten wanneer je het opnieuw kan bestellen.

Registreren

Moet ik me registreren om te kopen bij Six Hugs & Rock ‘n Roll?

Nee, dit is niet verplicht. Je kan ook een bestelling plaatsen door enkel je adres op te geven. Registreren heeft natuurlijk wel voordelen. Bij elke volgende bestelling volstaat het om je aan te melden met je e-mailadres en je zelf gekozen wachtwoord.

Waarom heb ik een wachtwoord nodig?

Met behulp van je wachtwoord kan je gemakkelijk bestellingen plaatsen en krijg je toegang tot persoonlijke diensten van onze webshop. Je kan volledig vrij je wachtwoord kiezen. We raden je wel aan om een combinatie van letters en cijfers te nemen die moeilijk te achterhalen is.

Kan ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord wijzigen?

Je kan je e-mailadres en wachtwoord volledig vrij kiezen. We raden je wel aan om een combinatie van letters en cijfers te nemen die moeilijk te achterhalen is. Je kan je e-mailadres en wachtwoord wijzigen onder ‘Mijn profiel’ als je aangemeld bent op onze webshop.

Verzending

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

In België ontvang je de bestelling binnen de 2 tot 3 werkdagen. Voor de andere landen raadpleeg je best deze website: http://www.bpost.be.

Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen als ik overdag niet thuis ben?

Dit is geen probleem. Je kan bij je bestelling het adres van je buren of je werk invullen. Wanneer je je eigen adres opgeeft en je toch niet thuis blijkt te zijn, zal de postbode een kaartje in je brievenbus stoppen en kan je je pakket later afhalen op het postkantoor.

Kan ik een pakket rechtstreeks als cadeau naar de gelukkige sturen?

Ja, dat kan zeker! Tijdens het bestellen kan je de naam en het leveringsadres van de gelukkige opgeven. Je kan zelfs een persoonlijke boodschap schrijven onder ‘order notes’.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, je kan je bestelling perfect opvolgen. Log in op onze webshop en bekijk de status van je bestelling  onder ‘my account’. Zodra het pakket naar jou verzonden is, krijg je een e-mail.

Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn bestelling?

Als je bij de levering merkt dat er iets stuk is, kan je best binnen 24 uur contact met ons opnemen via +32 (0)473787040 of shop@sixhugsandrocknroll.be. Na overleg kan je het pakket terugsturen en doen we het nodige om het product te vervangen. Retourzendingen stuur je naar Six Hugs & Rock ‘n Roll, Bolwerkstraat 24, 2018 Antwerpen.

Overmacht

Six Hugs & Rock ‘n Roll is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting jegens de klant indien zij daartoe gehinderd is door overmacht. Onder overmacht wordt in ieder geval verstaan ernstige bedrijfsstoringen bij Six Hugs & Rock ‘n Roll en transportstagnatie.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Je kan betalen via Paypal of via een overschrijving naar ons rekeningnummer BIC GEBABEBB / IBAN BE31 0016 6740 6455. Vermeld bij betaling je ordernummer als referentie.

Hoe kan ik een giftcard gebruiken?

Op de giftcard vind je een code die je kan toevoegen aan je winkelmandje tijdens het afrekenen. Vergeet niet te klikken op de knop “giftcard” en de bon wordt dan meteen verrekend.

Afhalen

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, dit kies je bij het afhandelen van je bestelling.

Hoe snel staat mijn pakket klaar?

Hoe snel je bestelling verwerkt wordt, hangt af van hoe snel we je betaling ontvangen hebben en het aantal andere bestellingen die klaargemaakt moeten worden. We doen ons best om alle bestellingen zo vlot mogelijk te laten verlopen :

  • bestellingen geplaatst en onmiddellijk online betaald, worden meestal de volgende werkdag verwerkt.
  • bestellingen geplaatst en per overschrijving betaald, worden meestal 3 werkdagen na het uitvoeren van je betaling verwerkt.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

De wet op de verkoop op afstand geeft je het recht om je aankoop te retourneren, zonder een reden voor te leggen. Dit geldt voor bijna alle producten, met uitzondering van o.a. gepersonaliseerde artikelen,… Wanneer je een product wil retourneren, moet je dit binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je pakket doen. Stuur het product in de originele verpakking en in onbeschadigde en ongebruikte toestand terug naar:

Six Hugs & Rock ‘n Roll, Bolwerkstraat 24, 2018 Antwerpen, België

Zorg ervoor dat je pakket voldoende gefrankeerd is en laat ons via e-mail weten
wat je graag wil retourneren en de rede. Na ontvangst van je pakket krijg je een tegoedbon. Wettelijk moet dit binnen de 30 kalenderdagen gebeuren.

Kan ik mijn bestelling omruilen?

Ja, dat is geen probleem. Je hebt 14 kalenderdagen de tijd om je aankoop terug te sturen. Laat ons zo snel mogelijk weten via shop@sixhugsandrocknroll.be welk product je graag zou omruilen en welk je in de plaats wil.

Stuur het product dat je wil ruilen in originele verpakking en onbeschadigde en ongebruikte toestand terug naar :

Six Hugs & Rock ‘n Roll, Bolwerkstraat 24, 2018 Antwerpen, België.

Zorg ervoor dat je pakket voldoende gefrankeerd is en voeg er ook een boodschap bij met je naam en je adres. Na ontvangst van de retourzending stuurt Six Hugs & Rock ‘n Roll zo snel mogelijk het nieuwe product.

Waarom betaal ik verzendkosten voor het retourneren van een bestelling?

De kosten voor verzending die we op onze website rekenen, zijn daadwerkelijk gemaakte kosten door Six Hugs & Rock ‘n Roll. De verzendkosten zijn altijd voor rekening van de klant, dus ook voor retourneren. Beter verkomen dan genezen… dus als je twijfelt over een aankoop, neem dan contact met ons op voor advies of extra informatie!

Waar stuur ik mijn retourzending heen?

Je kan je pakket terug sturen naar : Six Hugs & Rock ‘n Roll, Bolwerkstraat 24, 2018 Antwerpen, België.

Zorg ervoor dat je pakket voldoende gefrankeerd is en voeg er ook een boodschap bij met je naam en je adres.

Welke producten kunnen niet geretourneerd of geruild worden?

Voor een aantal producten beschikt de koper niet over het recht om van de aankoop af te zien. Wettelijk zijn volgende uitzonderingen vastgelegd :

  • goederen die volgens de specificaties van de consument vervaardigd zijn of een persoonlijk karakter hebben
  • goederen die door hun aard niet terugbezorgd kunnen worden
  • goederen die te snel kunnen bederven of verouderen
  • audio- en video-opnamen of software waarvan de verzegeling verbroken werd
  • dagbladen, tijdschriften en magazines

Giftcard

Wat is een giftcard?

De giftcard is het perfecte cadeau! Het is een originele giftcard waarmee de gelukkige iets leuks uit onze webshop kan kiezen.

Hoe betaal ik met de giftcard?

Op de giftcard vind je een code die je kan toevoegen aan je winkelmandje tijdens het afrekenen. Vergeet niet te klikken op de knop “apply giftcard” en de bon wordt dan meteen verrekend.

Moet ik het totale bedrag op de giftcard in één keer besteden?
Nee, je hoeft de waarde van de giftcard niet in één keer te besteden. Je kan dit in meerdere keren doen.

Hoe lang is het saldo van de giftcard geldig?

Het saldo op de cadeaubon is 1 jaar geldig.

Het aan te schaffen bedrag is hoger dan mijn giftcard, kan ik dan gewoon bijbetalen op de site?

Ja, dat is geen probleem.

Kan ik mijn aankopen, die ik met de giftcard heb betaald, retourneren?

Ja, dat kan. Je ontvangt hiervoor geen contant geld maar een nieuwe giftcard van Six Hugs & Rock ‘n Roll.